عقب نشینی

دو خواهر و برادر متخاصم که یک سنت خانوادگی قهرمانانه را به عنوان آتش نشان شیکاگو دنبال می کنند. اما زمانی که یک سری حملات آتش سوزی گیج کننده گزارش می شود، آنها مجبور می شوند برای حل معمای این جنایات ا...

هیجان انگیز درام راز آلود
ژانر
هیجان انگیز ، درام ، راز آلود
رده سنی
سال ساخت
1991
IMDB
6.7
مدت زمان
137 دقیقه

برای مشاهده در سایت مشاهده فیلم کلیک کنید.

دو خواهر و برادر متخاصم که یک سنت خانوادگی قهرمانانه را به عنوان آتش نشان شیکاگو دنبال می کنند. اما زمانی که یک سری حملات آتش سوزی گیج کننده گزارش می شود، آنها مجبور می شوند برای حل معمای این جنایات اختلافات خود را کنار بگذارند.
Backdraft فیلمی است که قطعا ارزش دیدن از کارگردان مشهور ران هاوارد را دارد که همچنان مهارت خود را به عنوان یک فیلمساز با این فیلم نشان می دهد. کرت راسل، ویلیام بالدوین، اسکات گلن، جنیفر جیسون لی، ربکا دی مورنی و رابرت دنیرو در این فیلم فوق‌العاده هستند که این شخصیت‌های باورپذیر را که روی پرده می‌بینیم، زنده می‌کنند. بقیه بازیگران در نقش های کوچکشان قابل تحسین هستند از جمله J.T. والش، جیسون گدریک و دونالد ساترلند. بهتر است این فیلم را بدون دانستن بیش از حد در مورد آن تماشا کنید زیرا اگر این کار را انجام دهید تا اینکه در معرض یک تجربه سینمایی باشید. این فیلم داستان دو برادر (راسل و بالدوین) در آتش‌نشانی را روایت می‌کند که با شروع قتل‌های مرموز توسط یک آتش‌افروز خطرناک، پیوندشان آزمایش می‌شود. Backdraft یک داستان عالی در مورد آتش نشان ها با اکشن واقع گرایانه، تعلیق، کمی طنز و کمی عاشقانه است که تماشای یک فیلم لذت بخش را ایجاد می کند.

نظرات