عطش مبارزه

کتنیس اوردین داوطلبانه جای خواهر کوچکترش را در بازی های هانگریم ( عطش مبارزه) می گیرد: مسابقه ای تلویزیونی که در آن دو نوجوان از هر یک از دوازده ناحیه Panem به طور تصادفی برای مبارزه تا سرحد مرگ انتخا...

اکشن علمی تخیلی ماجراجویی
ژانر
اکشن ، علمی تخیلی ، ماجراجویی
رده سنی
سال ساخت
2012
میزان رضایت
100 درصد از 1 رای
IMDB
7.2
مدت زمان
142 دقیقه

برای مشاهده در سایت مشاهده فیلم کلیک کنید.

کتنیس اوردین داوطلبانه جای خواهر کوچکترش را در بازی های هانگریم ( عطش مبارزه) می گیرد: مسابقه ای تلویزیونی که در آن دو نوجوان از هر یک از دوازده ناحیه Panem به طور تصادفی برای مبارزه تا سرحد مرگ انتخاب می شوند.
در آینده ای دیستوپیایی، ملت تمامیت خواه Panem به 12 ناحیه و کاپیتول تقسیم می شود. هر سال دو نماینده جوان از هر ناحیه به قید قرعه برای شرکت در بازی های عطش مبارزه انتخاب می شوند. بخشی از آن، سرگرمی، بخشی انتقام بی رحمانه برای شورش گذشته، بازی های عطش مبارزه بصورت تلویزیونی در سراسر Panem پخش می شود. 24 شرکت کننده مجبور به حذف رقبای خود می شوند در حالی که شهروندان Panem ملزم به تماشا هستند. هنگامی که خواهر کوچک کتنیس 16 ساله، پریم، به عنوان نماینده زن منطقه 12 انتخاب می شود، کتنیس داوطلب می شود تا جای او را بگیرد. او و همتای مردش، پیتا، در مقابل نمایندگان بزرگ‌تر و قوی‌تری قرار می‌گیرند، که برخی از آن‌ها تمام زندگی خود را برای این کار تمرین کرده‌اند.

نظرات